Sunrise avenue - Welcome to my life
This is not really me
You're an angel not asking who I am
You understand
That is not really you
You look at me as if I'm something more
Well dream on
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
Welcome to my wonderland
It'll take time to find out where we stand
In all this mess
There was the first day for me too
And I had no guide and I was lost like you
I still am
But it makes me feel alive
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
Once upon a time there was a guy
Who thought life is a joyride of ladies and red wine
He was so sure he'd get the prices and the glory with his rhymes
He'd never need no one to be there beside him
Now they're all surrounding me and I feel lonely
So lonely
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
You're an angel not asking who I am
You understand
That is not really you
You look at me as if I'm something more
Well dream on
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
Welcome to my wonderland
It'll take time to find out where we stand
In all this mess
There was the first day for me too
And I had no guide and I was lost like you
I still am
But it makes me feel alive
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
Once upon a time there was a guy
Who thought life is a joyride of ladies and red wine
He was so sure he'd get the prices and the glory with his rhymes
He'd never need no one to be there beside him
Now they're all surrounding me and I feel lonely
So lonely
Welcome to my life
You see it is not easy
But I'm doing all right
Welcome to my dream
It's the only one who needs me
And stays right by my side
![]() |
| Perhekuva.. Eiku.. Minä, Nea ja Veeti (nean pikkuveli) |
Uppouduin taas vaihteeks kuuntelemaan jotain ikivanhaa soittolistaa :p Mut myönnän kyl et welcome to my lifen lyrikat on osittain enemmän ku totta. Mietin tässä että lähdetään huomenna Helsinkiin ja tullaan sunnuntaina takas, niin kuvaan varmaan sen vlog päivityksen sieltä. Saatte nähdä niitä apinoita sit kans :D Iha jees lähtee vähäks aikaa pois Leprasta.. okei hyvä sanoa ku muutenkin lähössä maanantaina.. ei siitä sen enempää, hus pois sen miettiminen.
Anygays, teen tälläsen lyhyen postauksen nyt ennen Nealle lähtöä, koska en tiiä millon pääsen kirjottaa sit seuraavan kerran. Eipä täs oo paljoa mitään kyl mistä kirjottaa mut mut... jotan D:
aah headache, että on tuskaa.. Oltiin viime yö kivisalmessa Manaatilla pienellä porukalla ja valvottiin vähän turhan myöhään... sit on tullu litkittyä kahvia koko päivä et kestää jalkeilla.. Huomenna sit aikaseen lähtö. HEY ketään stadin kulmilla viikonloppuna? ois aika jees nähä porukkaa. Pyöritään muutoin varmaan siinä keskustassa aika pitkälti (yötä/päivää....) paitsi et käydään vissiin jossain välissä Thomaksen serkulla ja sit mennään Glorialle lauantai iltana koska Annoyt aka. K-popin ilta. Oltiin siel viimekski sillo ku se oli huhtikuussa ja oli kyl aika jees, joten pakko mennä uusiks :p
![]() |
| Katos ponin perse eksy tänne, oltiin Annin kaa ajaa :p |
![]() |
| Näytän krapulaiselta.. kännykänlaatu</3 |
blobloblob.. mitä muuta. mitä muuta. Omistan homo tukan just nyt >:( Halusin eroon siitä päällisblondista mikä oli jonkun aikaa, vedin punaseks joka tietty haalistu heti melkeen oranssiks ja sit kävin ostaa punavioletin värin joten nyt tää näyttää hämmentävältä D: nojaa, on mitä on. äääää elämä on taas hankalaa, pitäis jotain keksiä ja ostettavaaki pitäis hokata sieltä Stadista ettei tuu käytettyä varoja taas johonkin täysin typerään.... ei ois eka kerta :D Cyperille, Ippaille, Manga Cáfelle ja sellasiin ollaan ainaki menossa, ja vissiin new yorkerille. (kirjotetaaks se ees noin ? o.O )
Yää mitäs tässä vielä keksis...? Eipä kai muuta, kirjottelen taas joskus.
Adiós amigos~
Santtu kuittaa~



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti